Játékdoki

Egykor szebb napokat látott játékok felújítása gyűjtőknek és apáknak...

Metalcar Audi Quattro felújítás (2.)

2016. április 21. 12:56 - jatekdoki

Jóból jobbat!

Ezt a kisautót egy gyűjtő ismerősöm küldte el nekem (nagyon köszönöm Laci!), hátha pótolhatók az elkallódott alkatrészek. Ahogy ennél a típusnál lenni szokott, letörtek a lámpái és a hátsó légterelője. Egy dísztárcsa is hiányzott, talán ennek pótlása volt a legegyszerűbb faladat.

A korábbi posztban már írtam arról, hogyan másoltam le a dísztárcsát és a hátsó légterelőt. A technika csak annyiban változott, hogy a légterelő szilikon szerszáma sajnos elszakadt, ezért újra kellett gyártanom. Ha már így alakult, akkor egy keményebb szilikonból készítettem el, amivel a sűrű, kvarcliszttel töltött epoxi gyantát sokkal egyszerűbb a formába kényszeríteni. A mesterdarab (amit a forma készítésénél lemásoltam) egy Matchbox SuperKings Audi-ról származott, ezért annak rendszámtábláját örökölte. :-) A magyar másolaton csak egy évszám szerepelt.

dscf9190.JPG

dscf9191.JPG

Ugyanebből a keményebb gumiból készítettem a jellegzetes lámpacsoport formáját is.

dscf9191_1.jpg

A lámpák öntésénél a csonkot is bemintáztam egészen az alvázig. Így bármilyen törés mellett használható a másolat. Rá lehet ültetni egy részben letört konzolra, de közvetlenül az alvázhoz is rögzíthető.

A felújítás során az autót nem kellett festenem, mert az szinte hibátlan volt. A másolt alkatrészeket feketére festettem és a helyére ragasztottam. Így lett a jóból még jobb...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr38505862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása