Játékdoki

Egykor szebb napokat látott játékok felújítása gyűjtőknek és apáknak...

Corgi Jaguar E-Type 2+2 felújítás

2015. augusztus 26. 16:00 - jatekdoki

Nagyon szép autó! Az E-Type minden változatában érdemes arra, hogy a polcra kerüljön. :)

A típus ismertetőknél mindig lesni szoktam a szomszéd füzetéből és azonnal láttam, hogy ma szemtelenül sok postra fogok mutogatni. Egyik jobb, mint a másik.

A Corgi változat a léptékéhez mérten egészen jól adja vissza az autó arányait. Szépen billen a motorháztető, alatta látszik egy viszonylag korrekt motor is. A kerekeitől viszont megborzongtam. Aránytalanok, kilógnak a karosszéria alól és kicsit sem idézik az eredeti küllős változatot. Khm...de ezen majd segítek.

A kiindulási állapot:

Az autó bontása után megszabadultam a sárga festéktől és alapozás után átfújtam az egészet egy sötét vörös árnyalattal.

dscf6953.JPG

Itt a motor még nincs letisztítva a mellészórt festéktől.

dscf6954.JPG

Az alvázból kiemeltem a gyári kerekeket és egy keskeny kerekű Superfast roncsból beillesztettem az újakat. A kerekek megmentése itt a zöld festék eltávolítását, a kopott felületek felpolírozását és a króm pótlását jelentette.

dscf6981.JPG

A szélvédő törését befolyattam színtelen sztirol oldattal, majd vizes papírral megcsiszoltam és felpolíroztam. Szépen egyben maradt, de a repedés sajnos nem tűnt el. :-(

Kiemeltem a fényszórókat, lökhárítókat és összepattintottam a szerkezetet.

Felemelt motorháztetővel, illetve baráti társaságban.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr557733410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jatekdoki 2015.08.27. 13:49:34

Köszönöm! Remélem bővül még a kör.
süti beállítások módosítása