Játékdoki

Egykor szebb napokat látott játékok felújítása gyűjtőknek és apáknak...

Bud Spencer és a Szélvész Buggy

2016. július 28. 08:00 - jatekdoki

Nem tudom, volt-e olyan film a moziban, vagy a tévében, amit ne láttam volna tőle. Gyermekkorom mozibérletének legtöbb rovatába valamelyik Bud Spencer film került. Szerintem a filmtörténet egyik legkülönlegesebb karaktere volt.

Az Ő emlékére készítettem ezt a piros buggy-t, sárga tetővel... Azt hiszem ezt a választást sem kell nagyon túlbeszélnem. A típus rövid története itt.

Az alapot egy saját, harmincvalahány éves Darda másolat adta. A Szélvész márkanéven forgalmazott kisautó a magyar másolatok között szerintem nagyon jó minőséget képviselt, ráadásul némi fejlesztés is volt benne, amennyiben a rugós-lendkerekes hajtás elhagyása annak nevezhető. Jól gurult, nagyjából illeszkedett a Matchboxok méretarányához, én imádtam. A lámpái sajnos sérülékenyek voltak, cserébe viszont nagyon egyszerű volt cserélni, persze ha megfelelő donor rendelkezésre állt.

A kisautót szegecsek nélkül, összepattintva szerelték, így a szétbontása sem ördöngősség. A sárga tetőt egy másik, kortárs járműről tettem át, a hiányzó lámpákat pedig egy roncsról rekviráltam. A lámákat és a kerekek dísztárcsáit újra festettem ezüsttel. A karosszéria élénk piros lakkot kapott, a fehér csík az alváz élére került. Összességében elégedett vagyok az eredménnyel. Kivittem a kertbe fotózni, ahol aztán egy kis társaságot is kapott.

Béke veled! Már biztosan kiderítetted: az angyalok is esznek babot?

img_20160727_152730.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr358899766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2016.07.28. 09:34:53

"...az angyalok is esznek babot?"
Szerintem igen. És amit pukkantanak tőle, azok a bárányfelhők. 8-)

Szép lett, klassz.

wmormo 2016.07.28. 11:33:37

Szép lett!
És igen, ennek is meg kellet lennie immár az egyedi kisautók sorában!
süti beállítások módosítása