Játékdoki

Egykor szebb napokat látott játékok felújítása gyűjtőknek és apáknak...

Diesel Brothers '48-as Jeep

2017. szeptember 13. 12:17 - jatekdoki

Az autóépítős sorozatok közül bizonyos szempontból kilógnak a Diesel Brothers (Dízeltesók) filmjei. Nagy teljesítményű dízel teherautókat építenek, amelyek magasról rácáfolnak a lomha jelzőre.

Az egyik részben egy rozsdás Jeep teherautóból építettek örömautót, mely vidáman kormolta az eget a próbaúton.

13258976_1573145609651550_1670913044_n.jpg

Most kivételesen egy hibátlan autó volt az alap:

 Az óvatos szétbontás után először az iker turbófeltöltő helyét véstem ki a motorháztetőből. Kifűrészelni nem lehetett a nyílást, mert éppen alatta helyezkedett el a szegecs nyúlványa. Így nézett ki eredetiben (videóból kiollózva):

screenshot_2017-08-09-08-53-47.png

A plató végéről is eltávolítottam az eredeti, felöntött bordákat.

img_20170810_102904.jpg

Sztirol lapból elkészítettem az egyedi lökhárítót és a gallytörőt. Alumínium huzalból pedig a légszűrő, illetve a kipufogó csövét.

img_20170811_215716.jpg

Az eredeti kerekektől megváltam, helyettük Matchbox feliratos, méretben is jobb darabokat találtam. Ahogy az előbbi képen is látszik, a tengely leköltözött az alváz alsó felületére. Itt apró "U" alakú huzaldarabokkal rögzítettem a tengelyt. A módszer bevált, a kerekek futása és fel-le mozgása is viszonylag természetesen hat.

Az autó matt fekete festést kapott, az ajtóbetétek faerezet mintát. A lámpák, rögzítőbilincsek kiemelése után összeszereltem az autót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr3912825764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása