Játékdoki

Egykor szebb napokat látott játékok felújítása gyűjtőknek és apáknak...

FuguZ egyenruhában

2017. október 25. 16:28 - jatekdoki

1973 Datsun 240Z

Egyszerű, szétbontás nélküli átalakítás ez. A fehér FuguZ-t Rájen már bemutatta alaposan, így rögtön lépnék egyet az átalakításhoz.

A japán rendőrautók egyszerű fekete-fehér festése adta az ötletet, hogy egy gyors átalakítást végezzek az autón. Egy alkoholos tűfilctollat megfelelő magasságban rögzítettem és "körberajzoltam" az osztóvonalat az autón. A vonat alatti részeket fényes fekete festékkel lefestettem (ecsettel). A motorháztető íveit már kicsit nehezebb volt kézzel megoldani...

Egy piros led óvatos elcsiszolásával készítettem a villogót. Az antennát gyertyaláng felett kilágyított sztirol rúdból húztam. A talpát felforrósított csavarhúzóval lapítottam el. Rettegjetek gyorshajtók! :-)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekdoki.blog.hu/api/trackback/id/tr6812826134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2017.10.25. 16:35:27

Ez nagyon klassz, tetszik! Imádom a japó rendőrverdákat.

jatekdoki 2017.10.25. 17:44:47

@RÁJEN: Köszönöm! Hálás téma, szerencsére nem túl bonyolult a színösszeállításuk. :-D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2017.10.26. 15:48:30

Csak tudnám miért azt írtad az oldalára, hogy "babkonzerv"!? 8-)))

Imádom, tényleg csak az arany színű császári krizantém - már ha jól emlékszem annak az izének a hátterére -. ami a rendőrség emblémája hiányzik róla!

jatekdoki 2017.10.27. 22:20:23

@Sam. Joe: Én is attól szorongok, hogy valami japánosan perverz feliratot sikerült fabrikálnom az oldalára. :-) Szerencsére magyar olvasóm is alig akad, hát még japán!

jewdi76 2017.10.28. 18:30:03

Nem vagyok oda a rendőrautókért, köztük a japókért sem, de jól sikerült az "átalakítás".
süti beállítások módosítása