Az Audi készen állt a festésre. A korabeli fotókon láttam azt a sajátos vörös színt, ami megtetszett. Ez a szín a referencia szerint "mars red", aminek több helyen is megtaláltam a színkódját. Az árnyalatot megpróbáltam otthon előállítani. Ekkora felülethez két réteg felhordása mellett kb. 4ml festékre lenne szükség (plusz legalább ugyanennyi hígítóra...). Úgy számoltam, hogy a 4 ml piros festékhez adok még pár csepp sárgát, egy csepp zöldet és kész is. A tégelyben elkevertem a színeket és finoman behangoltam a végleges árnyalatot, ami az üvegben igen meggyőzően hatott. Az első pofára esés akkor történt, amikor a festék megszáradt és az egész autó úgy nézett ki, mintha barna alapozóval festettem volna át. :-(
Második körben - levonva a tanulságokat - már sokkal élénkebb színeket kevertem és közben próbafestésekkel ellenőriztem a száradás utáni árnyalatot. Egyre jobb lett, így lefújtam az egész autót.
A motor és az új hátsó szárny is kapott egy réteg feketét, mielőtt a részleteket kifestettem volna rajtuk.
A modellnek volt még egy komoly hiányossága...a műszerfal. Ezt egy, a dobozomban lévő Ferrari (!) műszerfallal pótoltam, amit alig kellett illeszteni az Audi belső teréhez. A műszerfal eredeti tulajdonosát kis gazdája gondosan széttaposta, csak a beltér és pár kerék maradt belőle. Lehet, hogy rossz döntés volt, de így legalább ez a szép kis műszerfal ismét tündökölhet. A sárga logót persze átfestettem a kormányon.
Feltettem az oldalakat díszítő matricákat és összeszereltem. Ilyen lett: